Noć muzeja: Muzeji i nova publika

23.01.24.

petak, 26. 01. 2024. // Muzej suvremene umjetnosti Istre / Museo d'arte contemporanea dell'Istria // Facebook https://www.facebook.com/MSUIMACI // 18.00 – 01.00

Uz izložbu iz područja suvremene umjetnosti koja uobičajeno predstavlja centralni dio programa manifestacije, Muzej suvremene umjetnosti Istre za ovogodišnje izdanje NOĆI MUZEJA pripremio je i tematske nagradne kvizove, a uz stalni postav i predstavljanje noviteta iz muzejske trgovine očekuje Vas i tradicionalna ponuda toplih napitaka - kuhanog vina i čaja. Ne propustite otvorenje izložbe renomiranog i nagrađivanog multimedijskog umjetnika i ilustratora ZDENKA BAŠIĆA pod nazivom ZABORAVLJENE PRIČE / STORIE DIMENTICATE koja će se u prostorima Muzeja održati u 19.00 sati. Više detalja donosimo u nastavku i zasebnim objavama.

18.00 - 01.00    ARTSTAIRS - PRILOG STALNOM POSTAVU

Koncept promjenjivog tipa stalnog postava koji vertikalom zgrade (od suterena do prilaza trećoj etaži) prati kretanja posjetitelja predstavlja direktnu vezu s muzejskim fundusom i budućim stalnim postavom, a čine ga manje izlagačke mikro - cjeline u kojima prevladavaju objekti i instalacije. Zastupljeni autori: Tomislav Brajnović, Predrag Pavić, Nikolina Ivezić, Snježana Ban, Nikola Ražov, Leo Vukelić, Aleksandar Garbin i Slavica Marin.

18.00 - 01.00    MUSEUM SHOP: ART2GO – PREDSTAVLJANJE NOVITETA IZ MUZEJSKE TRGOVINE

ART2GO ima za cilj po pristupačnim cijenama na neformalan i praktičan način promovirati suvremenu umjetnost i njene aktere u realnom vremenu i prostoru - svakodnevnici. Ciljevi projekta ključne akcente postavljaju na dostupnosti, širenju informacija i znanja, suradničkoj praksi i novim vidovima implementacije vizualnih i umjetničkih vrijednosti. Potražite novitete...

18.00 - 01.00   NAGRADNI KVIZOVI U DIGITALNOM I FIZIČKOM PROSTORU

Produbite svoje znanje o aktualnoj izložbi... Uključite se u nagradne kvizove u online verziji (Facebook https://www.facebook.com/MSUIMACI) ili prilikom posjeta Muzeju i odgovorom na pitanja sudjelujte u nagradnoj utrci. Očekuje Vas vrijedan poklon paket. Ime dobitnika / dobitnica objavit ćemo u četvrtak, 1. veljače 2024.

19.00 - 01.00    ZDENKO BAŠIĆ: ZABORAVLJENE PRIČE / STORIE DIMENTICATE

Osim ilustracija iz autorskih knjiga Sjeverozapadni vjetar, Mjesečeve sjene i Čarobna Istra - skrivene tajne istarskih gradina, vidjet ćemo prvi put i nove radove za prošireno izdanje knjige o Istri, te neobjavljene radove iz ciklusa Starohrvatska mitologija i Zaboravljeni dnevnik, ali i animirane i dokumentarne filmove te instalacije i lutke kojima umjetnik gradi svoja multimedijska djela. Izložba, nastala kao rezultat suradnje Upravnog odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije / Regione Istriana i Muzeja suvremene umjetnosti Istre / Museo d'arte contemporanea dell'Istria, tematski nalazi uporišta u staroslavenskoj mitologiji i folkloristici, istarskoj materijalnoj i nematerijalnoj baštini, ali i autorovim osobnim iskustvima, istraživanjima i tumačenjima te njihovim kompleksnim transmedijskim vizualizacijama.

18.00 - 01.00   DRUŽENJE UZ KUHANO VINO I ČAJ

ULAZ SLOBODAN...